editorial

I forbindelse med at benytte sig af et konsulentfirma, så kan det være, man skal bruge en person, der kan dukke op på ens arbejdsplads eller arbejde fra deres virksomhed eller hjemmefra og lave en freelance IT opgave.

Det kan være, fremtiden byder på fleres af disse opgaver, så man gerne vil benytte sig af dette firma igen, og så er man måske blevet så glad for denne person også, at man foretrækker at have denne medarbejder til opgaven næste gang også.

Eventuelt bliver det bare til denne opgave, fordi man lige har et pressende projekt, man skal have afsluttet, som kun byder sig til denne ene opgave.

Men det kan også være, man skal bruge løbende hjælp fra et helt konsulentfirma løbende, mens skal gennem et stadie med sit firma – eller bare løbende bruge deres assistance.

Så er det jo vigtigt, at man kan komme i kontakt med dem.

Ta’ fat i konsulentfirmaet, når du har brug for det

Det er jo klart, at også et konsulentfirma holder lukket, så man kan måske ikke ringe midt om natten, og det kan ikke betale sig at sende en mail i julen, da den måske først bliver besvaret efter nytår.

Men derudover skal man jo kunne komme i kontakt med et konsulentfirma, når man har brug for det, for ellers skifter man dem bare ud med nogle andre.

Derfor kan der da også være nogle, der vælger at bryde de regler, som vi har nævnt herover, så de kører i holdskifte, så der hele tiden er bemanding, og der er nogle, der arbejder på helligdage og i weekenderne.

Man bør så kunne kontakte dem ved at ringe til dem, udfylde en kontaktformular, skrive en mail eller sende dem en besked på de sociale medier.

Når man er inde i varmen hos dem, bør der også være mulighed for en mere hurtigere og direkte kontakt, som kan være et mere personligt telefonnummer, hvor man kan få fat i den givne medarbejder, man gerne vil snakke med.